Mylène 2.0 Relaunch event #samenmooier

Gisteren had ik de eer om samen met mijn zus aanwezig te zijn bij de internationale lancering van Mylène 2.0. Mylène 2.0 staat voor een prachtig, nieuw jasje van dit van oorsprong Belgische merk, wat eerder dit jaar haar 50e verjaardag vierde. Ik ben enorm onder de indruk van alles wat er de komende maanden staat te gebeuren, en ik laat jullie natuurlijk meekijken!

Mylène

Mylène 2.0: tijd voor verandering!

Als je het als merk al 50 jaar volhoudt, dan kun je natuurlijk wel stellen dat het een succesvol principe is. Mylène is vooral bekend van de Homeparties, ik ben hier als trouwe klant al meer dan 20 jaar bekend mee. Maar succesvol wil niet zeggen dat je niet nóg beter kunt worden, en dat is precies wat Mylène met de komende vernieuwingen wil bereiken.

Het Mylène Relaunch event vond plaats in de Lotto Arena in Antwerpen, waar alle consulentes (met partners) voor uitgenodigd waren. Consulentes uit Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk!

Mylène

De avond begon met een korte film op het grote scherm, over het ontstaan van Mylène, en alvast een korte vooruitblik op wat ons die avond te wachten stond. Je begrijpt dat ik als Beautyblogger, maar ook als trouwe Mylène klant enorm benieuwd was naar de relaunch!

Mylène

De speerpunten van Mylène: toen, en nu nog steeds.

Mylène

Wat ik ontzettend leuk, en ontzettend sterk vind, is het feit dat de hele avond werd gepresenteerd door eigen Mylène mensen. Het was geen bekende tv-presentator of artiest die de avond hostte, maar de CEO van Mylène zelf, Alain Duperray. Hij ontving tal van medewerkers van Mylène op het podium, allemaal mensen die met hart en ziel aan het bedrijf verbonden zijn. Dat maakte dat ondanks er zo’n 4000 à 5000 mensen in de zaal zaten, het als een intiem feestje voelde. En wat bijzonder dat ik deel uit mocht maken van dat feestje.

Mylène

Mylène

Mylène

Met medewerking van…

Het afgelopen half jaar is er niet alleen door de eigen mensen van Mylène, maar ook door diverse externe bureau’s keihard gewerkt. Het ontwikkelen van het nieuwe logo en bijbehorende huisstijl, de nieuwe stijlvolle magazines, het profileren van Mylène 2.0: overal mochten we bij meekijken, aan de hand van interviews en korte filmpjes. Heel inspirerend!

Mylène

Mylène

Mylène

Mylène heeft dankzij de Homeparties natuurlijk al een sterk ‘thuisgevoel’, maar met de nieuwe look en de nieuwe producten die er aan komen, wordt dit gevoel nog meer versterkt. Voor de nieuwe producten heeft Mylène zich laten inspireren door Scandinavië, waar het ‘Home Sweet Home’ gevoel enorm leeft.

Mylène

Mylène

Mylène: Home en Beauty

Vanaf nu gaan de twee verschillende afdelingen van Mylène, die tot nu toe ‘Cosmetics’ en Home & Interieur’ heetten, door het leven als ‘Home’ en ‘Beauty’. Met als rode draad door beide afdelingen heen het motto Samen Mooier (#samenmooier). Daarmee past Mylène zich perfect aan aan de moderne tijd, vind ik.

Mylène

Mylène

Mylène

Mylène

Vanaf januari 2017 worden alle bestaande producten in hun nieuwe jasje gestoken, wij kregen er alvast een Sneak Peek van te zien. Ik vind de nieuwe look erg mooi en sjiek!

Mylène

Tijdens het Mylène Relaunch event waren behalve de consulentes, ook een aantal Mylène klanten aanwezig. Tijdens de Facebook ‘Mylène Lovers’ actie kon je je aanmelden, door te vertellen waarom jij een echte Mylène Lover bent. Om deze reactie moest ik wel erg lachen 🙂

Mylène

Na de pauze kwam een busje (in nieuwe stijl) het podium opgereden, hier sprongen de chauffeurs van Mylène uit. Zij rijden iedere dag honderden kilometers, om alle bestellingen bij de consulentes af te leveren, die ze vervolgens weer naar hun klanten brengen. Ook logistiek is Mylène een groot bedrijf dus!

Mylène

Wat een gave belettering op die bus! ♥

Mylène

Aan zo’n groot event als dit gaat natuurlijk heel veel werk vooraf. Ook hier kregen we een korte impressie van te zien.

Mylène

Tromgeroffel…

En toen was het tijd voor de presentatie van de nieuwe producten en productlijnen. Naast het nieuwe logo was dit natuurlijk hetgeen waar ik het meest nieuwsgierig naar was!

Mylène

Zo gaaf: onze ‘eigen’ consulente Carla was één van de drie Mylène medewerkers die de presentatie over de nieuwe producten gaf! En wat deed ze het goed, alsof ze nooit anders doet!

Na deze presentatie (ik laat je de nieuwe producten die eraan komen hieronder zien) werd er nog een uitleg gegeven over de speciale app waarmee consulentes straks gaan werken. Deze app maakt het bestellen en het bijhouden van voorraden, maar ook de bestelhistorie van klanten, nog makkelijker en inzichtelijker. Niet alleen de producten van Mylène worden vernieuwd, ook de technologie gaat met haar tijd mee.

Mylène

Nieuwe producten en productlijnen

Na afloop van de presentatie was het tijd voor de Foodcourt en een kijkje bij de nieuwe producten. Deze werden in een aparte ruimte gepresenteerd, en natuurlijk gingen mijn zus en ik eerst daar een kijkje nemen!

Hierboven zie je de nieuwe Coral set uit de Home collectie. De Basic Wear van Mylène staat bekend om haar uitstekende kwaliteit en comfortabele draagbaarheid (en dat kan ik beamen!).

Mylène

De Flamingo set voor de kleine dametjes.

Mylène

Mylène

Prachtige Homewear, het is bijna zonde om deze alleen thuis te dragen 😉

Mylène

Prachtige warme sjaals, laat die winter maar komen!

Mylène

De nieuwe keukenlinnen-lijn Fungi.

Mylène

Ook helemaal nieuw zijn de ‘Glamour Drops’, een vloeibare higlighter die je in één seconde een frisse, stralende look geeft.

Mylène

Een prachtige nieuwe nagellakkleur voor het najaar, After Dark.

Mylène

En prachtige champagnekleurige glitters voor de feestdagen ♥

Mylène

En een matte topcoat kan natuurlijk niet achterblijven, inspelend op de huidige trend.

Mylène

Met deze nieuwe pyjama’s kun je je met het hele gezin in dezelfde stijl op zaterdagavond op de bank nestelen, lekker onder een dekentje…

Mylène

Otus & Oehoe is een nieuwe lijn voor kinderen, hoe leuk zijn ze? Verkrijgbaar als leuke giftbox.

Mylène

Ik ben he-le-maal verliefd op deze XXL geurkaarsen. Ze zien er niet alleen prachtig uit, maar ruiken ook heerlijk. Verkrijgbaar in twee geuren: Hammam en Natural Garden ♥

Mylène

In dezelfde geuren zijn er Room Sticks verkrijgbaar, in twee verschillende formaten. Handig, want zo kun je ze afstemmen op de ruimte waarin je ze wilt zetten.

Mylène

Mylène

Mylène

Mylène

Caribou is een geheel nieuwe productlijn, waarvan de geur is geïnspireerd op Canada. Heerlijk!

Wat ik overigens ook fijn vond om te constateren, is het feit dat Mylène deze vernieuwing niet heeft aangegrepen voor een forse prijsverhoging, zoals veel merken nogal eens doen. De prijzen blijven gewoon op hetzelfde niveau. Chapeau Mylène!

Mylène

Mylène

Mylène

Mylène

Ooooh, en dan de nieuwe Frøya lijn! Deze lijn is geïnspireerd op Scandinavië, en bevat een uitgebreid assortiment met o.a. een Body Scrub, Shower Sensation en een Body Oil. Ik kan niet wachten tot deze verkrijgbaar is!

Mylène

En om het Frøya feestje compleet te maken, is er ook een nieuwe kleur met deze naam toegevoegd aan de Bamboo badlinnen-collectie.

De nieuwe producten zijn uiteraard al in de nieuwe stijl, en verkrijgbaar vanaf komende week!

Mylène

Nadat we alle nieuwe producten uitgebreid bewonderd hadden, gingen we naar de Foodcourt, waar we konden genieten van allerlei lekkers. Wat een prachtig en heerlijk event was het!

Mylène

Buiten stond de compleet nieuw beletterde auto van Carla te stralen (hij is een beetje stoffig, maar toen we bij onze auto kwamen, wisten we waardoor dat kwam. De auto van mijn zus, die ze ’s middags nog gewassen had, zag er namelijk hetzelfde uit, hihihi!). Sjiek de friemel Carla!

Mylène

Mylène nieuwe stijl, ik vind het mooi!

Hier zie je het nieuwe logo van dichtbij. Ik vind het er zó ontzettend mooi uitzien! Nieuw zijn ook de kadotasjes, zodat je ‘gewone’ Mylène producten in stijl kado kunt geven aan iemand.

Mylène

Mylène

Bij zo’n prachtig nieuw logo en huisstijl hoort natuurlijk een bijpassend magazine, wauw! Het is gewoon een feestje om de magazines door te bladeren.

Mylène

Alle gasten kregen na afloop van het Mylène Relaunch event dit prachtige armbandje als geschenk mee naar huis. Gemaakt van zoetwaterparels en een prachtig roségouden hartje. Een heel mooi aandenken aan een fantastische avond!

Ik wil Mylène ontzettend bedanken voor deze geweldige avond. Ik kijk er erg naar uit om nader kennis te maken met al het nieuwe moois en houd jullie uiteraard op de hoogte hiervan.

Kleine disclaimer: door de belichting en het feit dat ik alle foto’s met mijn telefoon heb gemaakt, zijn ze niet van de kwaliteit die jullie doorgaans van mij gewend zijn 😉

16 Comments on Mylène 2.0 Relaunch event #samenmooier

  1. Debbie
    31 augustus 2016 at 21:23 (1 jaar ago)

    Wauw, dat ziet er heel goed uit! Heb altijd wel graag producten van Mylene gebruikt. Vond ze vroeger wel duur, maar mijn referentiekader is gewijzigd in de loop van de tijd haha.

    Beantwoorden
  2. Rouet
    31 augustus 2016 at 11:33 (1 jaar ago)

    J’aurais aimer participer mais avec un commerce pas possible de le fermer un samedi… 🙁
    J’aurai aimé avoir ce beau bracelet…
    J’ai repris l’aventure Mylène après dix ans il y a juste un mois…
    et heureuse de voir toutes ces belles choses.
    bonne continuation à tous

    Beantwoorden
  3. Mariëlle
    29 augustus 2016 at 09:37 (1 jaar ago)

    Super leuk om dit mee te maken, ik vind het altijd tof om merken te ‘volgen’ op hun tocht!

    Beantwoorden
  4. Mireille
    29 augustus 2016 at 07:32 (1 jaar ago)

    WoW vind het altijd prachtig om te zien als een merk zo up to date weet te blijven en dat is Mylène gelukt met deze 2.0 introductie.

    Beantwoorden
  5. Lia
    29 augustus 2016 at 01:19 (1 jaar ago)

    Ik ben heel,blij dat ik ondanks de omstandigheden toch gegaan ben, wel niet met mijn man, maar wel met mijn vriendin, we hebben genoten en ik ga morgen met veel zin weer aan het werk…
    We gaan Mylene 2.0 bekend maken bij de klanten
    Bedankt Mylene voor dit geweldige feest

    Beantwoorden
  6. Saskia Rosseels
    28 augustus 2016 at 23:16 (1 jaar ago)

    Prachtige avond ! Aangezien ik Mylene al mijn hele leven ken en mijn vriendin Ann 17 jaar lang met liefde en plezier consulente is geweest heb ik besloten om ook consulente te worden omdat ik erin geloof en weet dat het een mooi bedrijf is !

    Beantwoorden
  7. chucky1012
    28 augustus 2016 at 23:03 (1 jaar ago)

    Wat een prachtige foto’s!
    Fijn dat je bij dit event aanwezig mocht zijn.
    Kende het merk niet maar nu heb ik je artikel gelezen en het ziet er op en top geweldig uit.

    Xoxo

    Beantwoorden
  8. wendy
    28 augustus 2016 at 21:04 (1 jaar ago)

    in één woord wauw !!!! al jaren ben ik gastvrouw.en mijn vriendin had een golden ticket gewonnen voor haar en haar partner . ze vroeg of ik mee ging omdat haar man niet mee wilde . amai, wat heb ik super genoten van de avond .alleen vond ik het spijtig dat ik geen mooi zakje van de Mylène mee naar huis kreeg ook al vermelde ze dat iedereen iets kreeg . mijn beste vriendin had haar zakje gekregen .maar wel een wel verdiende dikke duim voor jullie nieuwe lijn (y) en top avond 😉

    Beantwoorden
    • Consulente
      28 augustus 2016 at 22:06 (1 jaar ago)

      Idd ik ben het met je eens, ik was er als consulente met mijn man en dacht ook dat hij wat zou krijgen als bedankje voor de aanwezigheid. Maar helaas, ik mocht mijn tasje wel omruilen voor iets voor mijn man maar niet voor beide iets.

      Beantwoorden
  9. greet v d kleijn
    28 augustus 2016 at 16:26 (1 jaar ago)

    mooi die nieuwe lijn van mylene ik ben zeer benieuwd ik ben al ongeveer 45 jaar bekend met mylene en nog steeds tevreden over de producten zowel make-up als de techniek lijn veel succes met de weg die jullie in slaan

    Beantwoorden
    • Margreet
      28 augustus 2016 at 16:53 (1 jaar ago)

      Dank je, Greet. Ik kom graag weer het nieuwe gamma tonen op jouw homeparty. Groetjes Margreet

      Beantwoorden
  10. Cindy
    28 augustus 2016 at 15:52 (1 jaar ago)

    Leuk dat je erbij mocht zijn. Ken het merk alleen van naam. Vind het zo niet van deze tijd dat je dit alleen via thuisparty’s kunt bestellen. Heel jammer.

    Beantwoorden
    • Brenda
      28 augustus 2016 at 21:24 (1 jaar ago)

      Je kan ook via de site bestellen hoor!

      Beantwoorden
  11. Miranda Aerts
    28 augustus 2016 at 15:32 (1 jaar ago)

    Dat ziet er veelbelovend uit!
    Jullie zullen zeker genoten hebben bij dit mooie event 🙂

    Beantwoorden
  12. Jori
    28 augustus 2016 at 14:52 (1 jaar ago)

    Wauw wat een prachtig event.Wat zullen jullie genoten hebben.Ben benieuwd naar al het moois.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *