Beautynieuws voor jou gespot – week 11

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Deze week heb ik een bomvolle Beautynieuws voor je, mijn mailbox zat lekker vol dit keer. Pak er dus gerust even een kopje thee bij!

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Yves Rocher Low Shampoo

Low Shampoo is een nieuwe manier van het haar wassen zonder risico het te beschadigen. Het is geïnspireerd op de ‘No Poo’ methode (zonder shampoo) die uit de Verenigde Staten is overgewaaid. Traditionele shampoo wordt vervangen door deze verzorging die verrijkt is met reinigende bestanddelen.

Biologisch geteelde meidoorn is rijk aan antioxidanten, beschermt de haarvezels intensief en laat het haar glanzen. Deze werkstof is toegevoegd aan een formule die voor meer dan 99% uit natuurlijke ingrediënten bestaat.

0% Sulfaat – 0% Siliconen –  0% Parabenen –  0% Kleurstof

Gebruik: Breng de crème aan op vochtig haar en verdeel de formule met de vingers over het haar tot in de haarpunten. Inmasseren en vervolgens goed uitspoelen.

Het resultaat: Het haar wordt intensief gevoed, voelt licht en zijdezacht aan en is zichtbaar mooier.

Exclusief online beschikbaar vanaf maart 2015 voor de prijs van € 9,90.
Vanaf augustus 2015 is de Low ShamPoo ook verkrijgbaar in de Yves Rocher winkels.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Clinique Anti-blemish Solutions

Anti-Blemish Solutions Cleansing Gel is de nieuwste reiniger binnen ons Anti-Blemish Solutions 3-Step System. Deze lichte schuimgel schilfert niet, verwijdert vuil, vet en onzuiverheden direct, en opent verstopte poriën. Het resultaat is een huid die er zacht, glad en rustig uitziet, aangenaam aanvoelt en klaar is voor de volgende stappen in de behandeling.

Voor een nog diepere, maar nog altijd comfortabele reiniging, combineren we onze NIEUWE Anti-Blemish Solutions Cleansing Gel  met onze nieuwe en slimme Anti-Blemish Solutions Deep Cleansing Brush Head voor het Sonic system. De speciaal ontworpen borstelhaartjes geven nog beter resultaat dan wanneer de huid met de hand wordt gereinigd.

Maak daarnaast ook kennis met de NIEUWE Clinique Anti-Blemish Solutions BB Cream SPF 40, het wondermiddel van Clinique dat in één keer een natuurlijke vlekkeloze finish creëert, oneffenheden maskeert, de huid beschermt tegen de zon zonder de poriën te verstoppen of puistjes te veroorzaken, de talgproductie en het glanzen van de huid tegengaat, en helpt voorkomen dat littekens van puistjes donker worden.

Verkrijgbaar in alle Clinique verkooppunten en op de website van Clinique.

Indicatieve verkoopprijs :
Anti-Blemish Solutions Cleansing Gel: 24,00 euro
Anti-Blemish Solutions Deep Cleansing Brush Head: 20,00 euro
Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush : 125,00 euro
Anti-Blemish Solutions BB Cream SPF 40  verkrijgbaar in drie tinten en twee exclusief online 30,00 euro (30 ml)


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
l’Occitane Body & Strength voor je haar

In 2015 introduceert het laboratorium van L’OCCITANE een nieuwe haarverzorgingsroutine om het haar kracht en volume te geven. De formules combineren vijf stimulerende essentiële oliën met versterkende aminozuren, die de haarvezel versterken, een laagje om elke haar leggen en haaruitval door afbrekend haar verminderen.

Een hydrolysaat van planteneiwitten hecht zich aan het haar en legt er een laagje omheen, waardoor de haarvezel wordt beschermd. Aminozuren verstevigen de haarvezel en maken het haar dikker van binnenuit.

De combinatie van deze vijf essentiële oliën heeft een kalmerend effect op het haarzakje. Haaruitval door afbrekend haar vermindert en het haar ziet er dikker uit.

De lijn bestaat uit:

SHAMPOO 300 ml – Een shampoo die fijn en kwetsbaar haar verstevigt en haaruitval door afbrekend haar vermindert.

1 MINUTE INTENSIVE CARE 200 ml – In slechts één minuut legt deze conditioner een laagje om het haar. Het verstevigt het haar en geeft het meer body. Het haar breekt minder snel, waardoor haaruitval vermindert.

SCALP ESSENCE 125 ml – Deze geconcentreerde formule stimuleert de hoofdhuid, waardoor het haar van wortel tot punt sterker en vitaler is.

Het nieuwe body&strength haar assortiment is vanaf half maart verkrijgbaar bij de L’Occitane brandstores en via de website.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: hannah Skin Improvement introduceert het hightecht merk Juliette Armand

De eisen die de consument in 2015 aan de specialist in huidverbetering stelt zijn erg hoog. Steeds vaker wordt verwacht dat cosmetische producten en behandelingen dezelfde effecten hebben als plastische chirurgie. Als een weloverwogen beslissing introduceert hannah® SIRC het Griekse merk Juliette Armand. De geavanceerde therapieën hiervan benutten de kracht van de eigen huidcellen. Het hightech salonmerk werkt middels maatwerk behandelprotocollen én dito producten met maximale effectiviteit.

Juliette Armand vormt dé perfecte aanvulling op de diverse productlijnen van hannah®. De keuze voor een merk erbij binnen hannah® SIRC is gebaseerd op de vraag vanuit de hannah® huidcoaches. Zij vragen om intensievere behandelmogelijkheden bij bepaalde specifieke huidproblemen, zoals acne, rosacea en pigmentvlekken met een snel resultaat. Directeur Monica van Ee van hannah® SIRC en haar team hebben goed naar deze vraag geluisterd en dit vertaald in een uniek, nieuw merk erbij, dat qua filosofie en denkwijze een zusje, of eigenlijk een zielsverwante is van het merk hannah®!

Het merk Juliette Armand is opgericht in 1992 in Griekenland door chemici Michalis Papaefstratiou en Ioulia Armagou. Beiden besloten om hun expertise in te zetten binnen de professionele beautybranche. Het doel is om innovatieve cosmetica te creëren, gebaseerd op uitvoerig wetenschappelijk onderzoek. Zij streven ernaar om te identificeren wat de huid daadwerkelijk nodig heeft om gezond, mooi en vitaal te worden én dit langdurig te blijven. Zij willen hier aan bijdragen door vooruitstrevend te zijn in hun manier van wetenschappelijk denken en onderzoek, om mensen zichzelf weer goed te laten voelen over en vooral ín hun huid.

De belangrijkste focus binnen Juliette Armand ligt op het onderzoeken en ontwikkelen van uiterst effectieve formules, welke erop gericht zijn om in de behoeften van zelfs de meest gepassioneerde beautyprofessionals te kunnen voorzien. Het professionele huidverbeterende merk heeft inmiddels een significante exportactiviteit en wereldwijde samenwerkingsverbanden met gerenommeerde schoonheidsinstituten. Hiermee streven ze ernaar om de succesvolle Griekse onderneming ook in het buitenland te implementeren in de markt. Het zijn niet alleen de producten die worden geëxporteerd, maar ook hun persoonlijke, professionele concept en toewijding. Kortom: het bedrijf verschaft hypermoderne professionele tools aan beautyprofessionals wereldwijd, gebaseerd op de kennis van de meest actuele en innovatieve, wetenschappelijke doorbraken.

Het in Nederland gaan voeren van het Griekse merk Juliette Armand is voor hannah® SIRC een weloverwogen en vooral logische keuze. Beide merken zien de huid niet als een chemische samenstelling van moleculen waarop producten effect moeten hebben. Zowel Juliette Armand als hannah® ontwikkelen hun producten met als belangrijkste uitgangspunt “de consument”. De vrouw of man met zijn of haar eigen en vooral unieke huid. Een huid die specifieke en soms wisselende behoeften heeft. Juliette Armand heeft producten met de meest nieuwe, innovatieve ingrediënten op het gebied van huidverbetering en bescherming van de huid. Een ander belangrijk aspect en overeenkomst is dat de producten van Juliette Armand gebaseerd zijn op het beste wat de natuur én de actuele wetenschappelijke inzichten op het gebied van huidverbetering te bieden hebben.

Juliette Armand is veilig toepasbaar na het doorlopen van de intensieve trainingen Deze worden door hannah® SIRC aangeboden en vereist, om te kunnen én mogen werken met deze protocollaire behandelingen en producten. Juliette Armand vormt voor hannah® SIRC daarom de optimale aanvulling van het extra ‘puzzelstukje’ wat de hannah® huidcoaches nog missen, ten aanzien van de meer intensieve behandelmogelijkheden!

Meer informatie vind je op de website van Juliette Armand.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Paula’s Choice Clinical Ultra-Rich Moisturizer

Na de wintermaanden voelt de huid vaak extra droog, trekkerig en allesbehalve comfortabel aan, door een gebrek aan onder meer vocht en lipiden. De nieuwe Clinical Ultra-Rich Moisturizer van Paula’s Choice maakt voorgoed een einde aan een droge huid en huidirritaties. Deze intensief hydraterende en kalmerende gezichtscrème biedt maar liefst 12 uur lang bescherming tegen vochtverlies voor de droge tot zeer droge huidtypes en werkt tevens effectief bij eczeem.

Deze gespecialiseerde, intensief vochtregulerende gezichtscrème voor de droge tot zeer droge huid bevat een mix van hoogwaardige werkstoffen. De rijke samenstelling voorkomt vochtverlies, helpt bij het opbouwen van de beschermende huidbarrière, kalmeert, verzacht en voedt de droge huid.

De formule van de nieuwe Clinical Ultra-Rich Moisturizer is een rijke mix van hydraterende, herstellende en voedende ingrediënten waaronder sheabutter, glycerine, jojoba-, avocado-, kokos- en olijfoliën, mangopitboter, fosfolipiden en ceramiden. Toegevoegde antioxidanten zoals vitamine C en E beschermen de huid tegen vrije radicalen. Kalmerende werkstoffen zoals panthenol (vitamine B5) en haverextract brengen de geprikkelde huid tot rust en zorgen voor een comfortabel huidgevoel.

Paula’s Choice Clinical Ultra-Rich Moisturizer (€ 34,90/60 ml) is vanaf nu verkrijgbaar bij diverse professionele schoonheidssalons en via de website van Paula’s Choice.

4 Comments on Beautynieuws voor jou gespot – week 11

  1. chucky1012
    15 maart 2015 at 13:39 (4 jaar ago)

    Fijne nieuwtjes!
    Ben zo benieuwd naar het apparaat van het 3 stappen systeem.

    Beantwoorden
  2. Sonja
    15 maart 2015 at 09:43 (4 jaar ago)

    Mooie producten,… De persberichten zijn weer binnen gevallen. Ik wil er een paar proberen.

    Beantwoorden
  3. Angela
    15 maart 2015 at 09:01 (4 jaar ago)

    Wauw dat zijn er veel! En wat een mooie producten ook weer. De Anti-Blemish Solutions BB Cream SPF 40  klinkt helemaal geweldig.

    Beantwoorden
  4. Miranda Aerts
    15 maart 2015 at 07:39 (4 jaar ago)

    Wow, dat zijn weer veel nieuwe, veelbelovende producten!
    De moisturizer van Pauls’s choice klinkt mij wel heel erg op mijn lijf (gezicht) geschreven.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.