Beautynieuws voor jou gespot – week 13

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Vandaag heb ik nieuws voor je over Eucerin, ProSet, en er komt een nieuw modetijdschrift naar Nederland!

Beautynieuws Eucerin

Beautynieuws voor jou gespot: Eucerin pH5 Onder de Douche Bodylotion

Maar liefst 62% van de Nederlandse vrouwen geeft aan een gevoelige huid te hebben. Een gevoelige huid vraagt vaak nog meer tijd qua verzorging dan een ‘normale’ huid: opletten dat de douche niet te warm staat, geen uitdrogende zeepproducten gebruiken, na het douchen droge en/of geïrriteerde plekjes extra behandelen… Vooral ’s ochtends hebben we die tijd vaak niet, omdat in de ochtendspits iedereen gebruik wil maken van de badkamer zodat we op tijd weer de deur uit kunnen. Met het nieuwe product Eucerin pH5 Onder de Douche Bodylotion wordt het verzorgen van de gevoelige huid makkelijker en sneller. Dit nieuwe product is vanaf heden verkrijgbaar bij de apotheek.

De pH5-lijn van Eucerin is al erg populair, en nu is er dus de nieuwe Onder de Douche Bodylotion ontwikkeld. Het product bevat een hydrodispersion technologie, wat een beschermend en verzorgend lipidenlaagje achterlaat op de huid, zelfs als het product van de huid wordt gespoeld en deze wordt afgedroogd. Je gebruikt de Bodylotion onder de douche, zodat je je na het afdrogen direct kunt aankleden, en niet hoeft te wachten tot de bodylotion is ingetrokken.Net als de andere producten van de Eucerin pH5-lijn bevat de Onder de Douche Bodylotion het ingrediënt dexpanthenol, dat het zelfherstellende vermogen van de huid ondersteunt en de huidbarrière versterkt bij regelmatig gebruik.

Eucerin pH5 Onder de Douche Bodylotion is vanaf heden verkrijgbaar in de apotheek voor een consumentenadviesprijs van € 18,49.

Beautynieuws ProSet Style & Care Mousse

Beautynieuws voor jou gespot: ProSet Style & Care Mousse

Als je haar maar goed zit… Om je haar goed in model te krijgen, heb je zowel goede verzorging als styling nodig. ProSet, wat de best verkochte hairspray van Nederland heeft, heeft een breed assortiment met verschillende varianten. Welk kapsel je ook bedenkt, ProSet belooft een lange houdbaarheid. Dit merk introduceert nu twee nieuwe stylingmousses, die je haar niet alleen in model houden, maar tegelijkertijd verzorgen.

De nieuwe Proset Style & Care Mousses zijn verkrijgbaar in twee varianten. De Proset Style & Care Mousse Volume Lift is 100% alcoholvrij en geeft je haar langdurig volume, versteviging en veerkracht. Wil je ultrasterke houdbaarheid, dan is er de ProSet Style & Care Mousse Ultra Strong. Deze stylingmousse heeft een zogenaamde ‘memory hold’-formule die je haar langer in model houdt. Deze variant beschermt je haar tevens tegen de hitte van je föhn en/of stijltang.

De ProSet Style & Care Mousses hebben een handige, rechtop te gebruiken sprayflacon, waardoor ze heel praktisch in gebruik zijn en het aanbrengen snel en zonder geknoei gaat.  De formule van ProSet Style & Care Mousse Ultra Strong bevat provitamine B5, voor extra verzorging en een mooie glans. De ProSet Style & Care Mousses zijn verkrijgbaar in twee formaten: de reguliere 200 ml flacon (€ 3,29 voor beide varianten), en een handig mini-formaat van 50 ml (€ 1,19). Handig om mee te nemen op vakantie of een weekendje weg!

Beautynieuws Harper's Bazaar

Beautynieuws voor jou gespot: Harper’s Bazaar komt naar Nederland

Deze week maakten Hearst Magazines International en Hearst Magazines Nederland bekend dat in september de Nederlandse editie van het modetijdschrift Harper’s BAZAAR gelanceerd wordt. Hiermee komt het totaal aantal edities van dit van oorsprong Amerikaanse tijdschrift op 30, in 19 verschillende talen. Daarnaast worden er regelmatig speciale edities uitgebracht als Harper’s BAZAAR Art, Haper’s BAZAAR Interior en Harper’s BAZAAR Jewelry. In totaal wordt het modetijdschrift in 46 landen uitgegeven.

Harper’s BAZAAR is niet alleen een lust voor het oog, het is ook een bron van inspiratie voor draagbare mode. Het is een tijdschrift wat tevens als stijlgids kan fungeren voor vrouwen die altijd op zoek zijn naar de nieuwste mode, zowel casual als couture. Er wordt aandacht besteed aan het werk van bekende ontwerpers en fotografen, maar ook is er ruimte voor interessante portretten van (pop)culturele en politieke iconen.

Het eerste nummer verschijnt in september, daarna zullen er in 2014 nog twee nummers verschijnen. Vanaf 2015 verschijnt Harper’s BAZAAR 10 keer per jaar. Tegelijk met het eerste nummer zal een bijbehorend multimediaal mode- en luxeplatform gelanceerd worden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.