Beautynieuws voor jou gespot – week 16

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Het Beautynieuws is deze week extra gevuld, ik kon geen selectie maken uit onderstaande mooie persberichten, dus besloot ik om ze gewoon maar allemaal te plaatsen. Enjoy!

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Molton Brown Honeysuckle & White Tea

Molton Brown onthult een nieuwe bloesemgeur – sereen, ingetogen en vrouwelijk: geïnspireerd op de schoonheid van Sichuan’s Semo. Deze bloemrijke eau de toilette van Molton Brown komt ook uit als een bath & body wash, body lotion en handcrème.

In deze geur vertolkt Molton Brown de sage van de beeldschone Semo, bewonderd door Dago, die haar als teken een spiegel gaf, vervaardigd uit wind en wolken. Op een dag liet Semo de spiegel vallen… deze spatte uiteen op aarde, waardoor er 114 glinsterende, azuurblauwe meren ontstonden.

Molton Brown liet zich betoveren door de schitterende meren en waardevolle ingrediënten van Sichuan. Kamperfoelie die bij schemering haar bloesemgeur aanzet tot haast verdovende zoetheid, in evenwicht met witte thee, onlosmakelijk verbonden met de theeceremonie van het hof. De thee wordt in het vroege voorjaar geplukt van de beste knoppen en is eveneens een bestanddeel dat Molton Brown’s hunkering en zoektocht naar de mooiste essences tot expressie brengt.

Molton Brown Honeysuckle & White Tea is gecreëerd door Shyamala Maisondieu (Givaudan): “Honeysuckle & White Tea is een sensuele bloesemcompositie waarin de tijdloze onschuld van witte bloemen en de uitzonderlijke elegantie van witte thee zijn ingesloten.”

De eau de toilette is het hart van de collectie en is samengesteld met natuurlijke akkoorden. Dit creëert een complexe geur, die lang aanhoudt en een verfijnd karakter heeft. Het rijke en gedistingeerde aroma heeft topnoten van frisse mandarijn, verzacht door de zachte, zoete kamperfoelie, witte thee en jasmijn die op het warme sandel en de romige heliotroop drijven.

De bath & body wash en de body lotion flacons zijn versierd met een handgetekend kamperfoelie dessin welke de schoonheid en sierlijkheid van de geur benadrukt. Molton Brown Honeysuckle & White Tea zal ook in speciale Gift Sets verkrijgbaar zijn, verpakt in een luxueuzlila emballage en verfraaid met een kenmerkend Molton Brown lint.

Verkoopadviesprijzen:

Eau de Toilette – 50 ml € 49
Bath & Shower Gel – 300 ml € 22
Body Lotion – 300 ml  € 31
Hand Cream – 40 ml € 12
Fragrance Gift Set € 56
Body Gift Set  € 90

De producten van Molton Brown zijn in Nederland o.a. verkrijgbaar bij: Babassu Skin & Spa (Amsterdam, Leiden en Wassenaar), MYSC (Rhoon), Parfuma (Antwerpen), Senteurs d’Ailleurs (Brussel), Studio MJ (Amsterdam) en De Bijenkorf (Den Haag). Meer informatie over de producten vind je op de website.


 

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
SALON B introduceert OLAPLEX, de nieuwste kleurbehandeling voor gezond gekleurd haar

Het nieuwe kleurproduct Olaplex sluit perfect aan bij de healthy hair kleurfilosofie van Salon B. Met Olaplex worden de professionals van Salon B in staat gesteld om nog creatiever te kleuren met behoud van de haar kwaliteit.

Olaplex wordt in de V.S. gezien als de ‘holy grail’ in haarkleuring. Bekende hairstylisten zoals Tracey Cunningham (die o.a. het haar kleurt van Jennifer Lopez en Gwyneth Paltrow) gebruiken Olaplex al volop om de mooiste kleurresultaten te bereiken. Nu Olaplex ook -eindelijk- verkrijgbaar is in NL kunnen klanten vanaf 1 mei bij Salon B terecht voor een kleurbehandeling met gebruik van dit unieke product. Salon B staat voor beautiful, sexy & individual hair en wil bij iedere klant een totaalplaatje creëren waarbij coupe en kleur elkaar versterken, mits dit op een gezonde manier gebeurt, want beautiful hair is immers healthy hair. Juist om deze reden was Salon B daarom ook meer dan benieuwd naar dit product.

“Door de zorgvuldige testperiode die we gehanteerd hebben voorafgaand aan de introductie van dit nieuwe product kan Salon B de garantie geven dat de kwaliteit van het haar van onze klanten daadwerkelijk beschermt wordt door het gebruik van Olaplex. We hebben Olaplex uitgebreid getest omdat we zelf wilden ontdekken of het echt doet wat het belooft en niet alleen een ‘hype’ is. Ik ben er enorm enthousiast over”.

Olaplex is de allernieuwste technologische doorbraak in de cosmetische industrie uitgevonden door Dr. Eric Pressly en Dr. Craig Hawker. Olaplex herstelt de gebroken zwavelbruggen van het haar. Deze haarverbindingen worden beschadigd door thermische en chemische behandelingen en Olaplex beschermt het haar tegen deze schadelijke invloeden. Het resultaat is sterk, veerkrachtig en glanzend haar.

Loop gerust eens binnen in één van de Salon B filialen voor een gratis kleuradvies en prijsindicatie.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Yves Rocher Anti-Age Global Fusion Cure Masker

Yves Rocher heeft zich laten inspireren door één van de schoonheidsgeheimen van Koreaanse vrouwen en biedt alle vrouwen een baanbrekende nieuwe generatie anti-aging maskers aan die nog doeltreffender zijn. Na de crème- en sheetmaskers is er nu de skin-to-skin technologie.

Dankzij de bijna volledige natuurlijke formule (97% van de ingrediënten is natuurlijk) wordt het Anti-Age Global Fusion Cure Masker optimaal door de huid opgenomen. Het verjongende effect is direct zichtbaar.

Beautynieuws voor jou gespot

Gebruiksinstructies:

  1. Haal de twee delen van het masker uit elkaar en leg ze plat neer.
  2. Neem het eerste deel, vouw het uit en verwijder de folie. Breng het masker aan en begin hierbij onder aan het gezicht. Druk het masker voorzichtig aan zodat het goed blijft zitten. Herhaal de handeling met het tweede deel van het masker maar begin nu boven aan het gezicht.
  3. Laat het masker 15 minuten zitten. Verwijder het masker en masseer de huid om de werkstoffen goed te laten intrekken.

De resultaten zijn na 15 minuten duidelijk zichtbaar:

  • 21% minder rimpels in 71% van de gevallen
  • 91% van de vrouwen constateert: “De huid is gehydrateerd.
  • 76% van de vrouwen constateert: “De huid heeft meer volume.”
  • 84% van de vrouwen constateert: “De teint straalt.”

Het Anti-Age Global Fusion Cure Masker is vanaf juni 2015 verkrijgbaar via de webshop en in de winkels van Yves Rocher voor € 14,90.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Nieuwe douchescrubs van Kruidvat

Scrubliefhebbers opgelet: Kruidvat heeft drie nieuwe douchescrubs die je huid fantastisch glad en zacht maken!

Ze hebben een reinigende en verfrissende werking, verwijderen dode huidcellen én ruiken ook nog eens heerlijk. Extra fijn: de scrubkorrels bevatten geen microplastics.

Verkrijgbaar in Cranberry & Lychee, Green Tea & Apple en Orange & Cocos voor € 2,99 bij alle Kruidvat filialen en via de website.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Yaviva lanceert Boho Cosmetics

Yaviva, de nieuwe groothandel in eco cosmetica lanceert een bijzonder nieuw merk: Boho Cosmetics. Duurzame en natuurlijke make-up in boho syle, met sprekende kleuren geïnspireerd op de bekende Boho look. Boho Cosmetics biedt een goede prijs-kwaliteit verhouding, waardoor de make-up voor een brede doelgroep interessant en betaalbaar is.

Het van oorsprong Franse merk Boho Cosmetics haalde de inspiratie voor hun producten uit de jaren ’60, waarin flower power de hoofdrol speelde. Deze stijl werd gekenmerkt door kleurrijke patronen, bloemen in het haar, vrijheid, blijheid en samenleven met de natuur. Met natuurlijke make-up in sprekende kleuren het allermooiste in jezelf naar boven halen. Dat is de gedachte achter dit nieuwe cosmetica merk.

Het assortiment van Boho Cosmetics is zeer uitgebreid. De make-up is verkrijgbaar in alle mogelijke kleurnuances. Voor elke stijl, stemming en gelegenheid kan hier de perfecte make-up gevonden worden. Draag make-up in één kleurtint of combineer naar eigen inzicht. Alles mag! Het assortiment bevat tevens handige accessoires waarmee de make-up feilloos aangebracht kan worden. Daarnaast zijn er drie unieke parfums die perfect passen bij de Boho style die komende zomer veel te zien zal zijn.

De make-up van Boho Cosmetics is puur natuur en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Boho Cosmetics maakt haar producten van natuurlijke ingrediënten en hier worden geen parabenen of siliconen bij gebruikt. Ook worden er geen onnodige toevoegingen gedaan, waardoor de verpakking kleiner is dan bij andere cosmetica. Ook bij het ontwerpen van de verpakking is rekening gehouden met het milieu. De producten worden namelijk zonder doosje geleverd en alle verpakkingen zijn recyclebaar. Uiteraard worden de producten niet op dieren getest. Dit is make-up zoals dat hoort te zijn. Goed voor de huid, goed voor het milieu en laat elke vrouw er geweldig uit zien.

De producten van Boho Cosmetics zijn onder andere verkrijgbaar bij webwinkel Bio Amable en SoloBioMooi.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
nieuwe make-upproducten van Paula’s Choice

De zomertijd is officieel begonnen en het voorjaar van 2015 is een feit. Een nieuwe lente vraagt om kleur én een nieuwe look. Nieuw van Paula’s Choice zijn 4 make-upproducten voor de teint, wimpers en lippen. Hiermee kun je het seizoen van de bloesems, lammetjes en lekker genieten op een terrasje van de eerste lentezon stralend tegemoet treden.

Het nieuwe Blush It On Contour Palette van Paula’s Choice bevat zes sprankelende, natuurlijke kleuren om je teint te laten spreken. De zijdeachtige bronzer in het palet is perfect geschikt om je gezichtscontouren extra te benadrukken. De toegevoegde highlighter zorgt voor stralende accenten en een optisch liftend effect voor je oogopslag, wanneer je deze aanbrengt onder het hoogste punt van de wenkbrauwen. Het palet is geïnspireerd door visagisten en bevat de tinten Pearl, Bronze, Delicate Coral, Dusty Rose, Peony en Soft Mauve.

Beautynieuws voor jou gespot

De nieuwe FANtastic Lash Mascara van Paula’s Choice is een langhoudende, wimperverlengende mascara, die de wimpers perfect van elkaar scheidt en ze vervolgens extra veel volume en lifting geeft. Dit zorgt voor een subliem waaiereffect. Dit alles zonder de vorming van klontjes, vegen of vlekken. FANtastic Lash Mascara heeft een flexibel rubberen borsteltje, dat ieder wimperhaartje zachtjes en moeiteloos oppakt en dit vervolgens royaal bedekt met mascara. De samenstelling bevat onder andere bijen- en rijstzemelwassen, olijfolie, de vitaminen C en E en Provitamine B5 voor gezonde, sterke en mooi verzorgde wimpers.

Paula’s Choice Resist Anti-Aging Lip Gloss met SPF 40 is een rijke, hydraterende formule die de lippen de hele dag zacht en soepel houdt en ze perfect hydrateert. De lippen worden voorzien van verzachtende werkstoffen zoals kokosolie, antioxidanten waaronder de vitaminen A en E en adenosine (een celcommunicerend ingrediënt dat in alle cellen van het lichaam voorkomt). Deze nieuwe lipgloss voelt niet plakkerig of vet aan. De zachte gloss is verkrijgbaar in een transparante (‘Clearshine’) of transparant roze (‘Sheer Pink’) tint. De breedspectrumbescherming tegen de zon met een SPF 40 beschermt de kwetsbare huid van de lippen tegen zonneschade en helpt vroegtijdige huidveroudering als gevolg van UV-straling voorkomen.

Verkoopprijzen:

Paula’s Choice Blush It On Contour Palette € 39,90
Paula’s Choice FANtastic Lash Mascara € 15,90
Paula’s Choice Resist Anti-Aging Lipgloss SPF 40 € 23,90

De nieuwe make-up producten zijn vanaf nu verkrijgbaar via de Nederlandse webwinkel en via verschillende professionele schoonheidssalons.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Nooit meer zoeken in je handtas!

Hoe klein een handtas ook kan zijn: het is altijd op de tast zoeken naar je telefoon, lipstick, sleutels of kauwgom. Maar dat is nu verleden tijd, want bij Tassenboektiek.nl kun je terecht voor de Glass Handbag. Deze modieuze Italiaanse damestas is voorzien van binnenverlichting. Voortaan heb je dus in één oogopslag te pakken wat je nodig hebt!

Of je nou op zoek bent naar een chique zakelijke tas, een feestelijke tas voor het uitgaan of een veilige klassieke tas die voor alle gelegenheden geschikt is: Glass Handbag heeft het en mét verlichting! Door het contact in de sluiting en in het leder aan de voorzijde van de tas, springt de LED-verlichting aan bij het openen. Bij het sluiten van de tas dooft het licht weer automatisch. Deze geweldige eyecatcher en slimme feature is ontzettend handig tijdens het uitgaan, tijdens een avondje bioscoop of ‘s avonds in de auto.

Deze bijzondere tassen zijn vanaf nu exclusief verkrijgbaar via Tassenboetiek. De tassen zijn er als hand- en schoudertassen van faux leder, maar zijn er ook in echt leder met hippe krokoprint. De prijzen variëren van € 189,00 tot € 850,00. Tassenboetiek.nl heeft het alleenrecht voor verkoop van het merk Glass Handbag voor Nederland en België.

1 Comment on Beautynieuws voor jou gespot – week 16

  1. Mireille
    20 april 2015 at 07:38 (7 jaren ago)

    Whahaha die tassen. Het moet niet gekker worden.
    Mevrouw kunt u even het licht aan doen in uw tas dan kan ik uw portemonnee beter jatten.

    Beantwoorden

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.