Beautynieuws voor jou gespot – week 27

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Poehee, wat is het warm he? Houden jullie het nog een beetje koel, of verlangen jullie ook naar een paar graadjes minder? Overdag trek ik het allemaal nog wel (dankzij de goede airco op het werk, hihihi!), maar ’s avonds en vooral ’s nachts vind ik het wel erg vermoeiend. Eigenlijk zou het ’s nachts gewoon moeten vriezen, zodat je lekker onder je dekbed kunt kruipen. En dan overdag een graadje of 25, heerlijk! Deze week heb ik in het Beautynieuws voor jou gespot een paar nieuwtjes die lekker verfrissend zijn met deze temperaturen, lees dus snel verder!

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Scent of Liu Jo

De onweerstaanbare en mooie creaties van Liu Jo blijven de moderne vrouw fascineren en mooier maken. Na de lancering van de duizelingwekkende chique eau de parfum blijft Liu Jo zweren bij de doortastende stijl van het merk met Scent of Liu Jo, het ultieme elixir voor de moderne stadsvrouw. Deze frisse geur verlegt de grenzen van het parfum. De mooie signatuurflacon bevat een krachtige liefdesdrank die iedereen onmiddelijk en voor altijd betovert.

De betoverende geur begint met een zinnenstrelende golf van limoen, viooltjesblad en kardemom. Dan volgt een vrouwelijk, charmant hart met lelietjes-van-dalen, jasmijn en crèmige vijgen. De magie bereikt zijn hoogtepunt in de basis met vanille en muskus, gekleurd met de diepe en sensuele touch van sandelhout.

Deze betoverende, roze gekleurde liefdesdrank zit in de sublieme Liu Jo-flacon met zijn typische hoekige en moderne vorm. De zware flacon draagt de emblematische gouden dop van het merk – een knipoogje naar de accessoirecollectie van Liu Jo. Een kristallen miniatuurhangertje schittert in het licht als een echo van de krachtige, hypnotische geur binnenin. Ook de verleidelijke verpakking in felroze met korrelige ledertextuur en gouden letters verwijst naar de accessoires van Liu Jo.

De opvallende en originele commercial van regisseur Anders Hallberg, die zijn sporen al verdiende in de luxewereld, toont het effect van de unieke, betoverende geur. Dezelfde intelligente humor wordt gebruikt in de advertentie die het concept van een krachtig elixir illustreert in het beeld van een man die gevangen zit in de flacon van Scent of Liu Jo. Het perfecte wapen voor de moderne verleidster.

Vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL.

Prijzen:
30ml – € 39,00 – 50ml – € 59,00 – 75ml – € 79,00


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Paco Rabanne Olympéa

Paco Rabanne, opgeleid als architect, ontwerper uit passie voor het vak en flamboyant parfumeur, staat sinds jaar en dag bekend om zijn baanbrekende modernisme. Een visie op vrouwen in de geest van de tijd. Radicale, sensuele mode die tart aan standaarden en uniformiteit. Mode waarin kunst, vakmanschap en lef samenvloeien tot één geheel. Paco Rabanne ontwikkelde het vermogen om de Zeitgeist gestalte te geven in een unieke visuele en culturele identiteit. De stijl van Paco Rabanne valt op, verstoort en schudt mensen wakker, maar neemt zichzelf nooit te serieus.

Sinds de lancering van Calandre in 1969 hebben de avantgardistische, innovatieve geuren van Paco Rabanne mannen en vrouwen vergezeld door het spectrum van hun fantasieën. Iconische geuren, passend bij een roekeloze, ultramoderne levensstijl: Black XS en Black XS for Her voor het ultieme rock-’n-rollgevoel; 1 MILLION en Lady MILLION, om met één vingerknip een leven vol rijkdom te leiden; INVICTUS, uitgebracht in 2013 om de fantasie van de overwinning te belichamen.

2015 is het jaar waarin Paco Rabanne een compleet nieuw verhaal aankondigt. Een verhaal over de absolute fantasie van de vrouw. Die ene, die alle anderen overschaduwt, die boven alle gewone stervelingen uitstijgt met haar durf en haar succes. Overal waar zij gaat sneuvelen zekerheden, wordt alle trivialiteit verbrijzeld. Zij hoeft niet te kiezen tussen schoonheid en intelligentie en dit is wat haar zo uniek maakt. Glorie is haar tweede naam.

Met Olympéa schrijft Paco Rabanne een nieuw hoofdstuk. Intens vrouwelijk. Trouw aan zijn innovatieve waarden, waarin provocatie de geest van de tijd blootlegt, schiep Paco Rabanne het beeld van een unieke, ongekende sensualiteit die niets of niemand kan weerstaan. Deze moderne Cleopatra is de koningin der koninginnen, de vrouw die alles overwonnen heeft, de absolute icoon. Bedeeld met ongeëvenaarde krachten kiest ze haar held op de trappen van de Olympus. Een halfgodin, maar allereerst een vrouw. Een goddelijke vrouw.

Olympéa is een uniek avontuur voor de reukzintuigen, op het kruispunt tussen de sensualiteit van een zoutig vanille-akkoord en de frisheid van bloemige noten. Een frisse oriëntaal waarin groene mandarijn de zintuigen prikkelt, gestimuleerd door het bloemige en het aquatische van gemberlelie en hydrocultuur jasmijn – in water gekweekte jasmijn. Verleidelijk, brutaal en absoluut natuurlijk. Het sensuele, stralende geurakkoord van zoutig vanille geeft het aroma een verslavende aantrekkingskracht, versterkt door sandelhout en een ambergris akkoord. De krachtige geur en de unieke balans van de akkoorden maken het tot een ware signatuur van Paco Rabanne.

De flacon is ontworpen door Marc Ange, een designer die oorspronkelijk uit Rome komt. Zijn creaties staan in het teken van de opzettelijke verwarring tussen realiteit en verbeelding, een paradox in zijn zuiverste staat.

Olympéa beschikt over deze zelfde bipolariteit in de gedurfde combinatie van eeuwenoude codes met ultramoderne esthetiek. Ditmaal is het ontwerp niet zozeer geïnspireerd door de vervorming van een voorwerp, maar straalt het een sterke symboliek uit. Een perfecte cirkel, vergelijkbaar met de heilige talismannen en goddelijke eigenschappen, waarop een geschulpte, koperkleurige metalen kroon rust. Horizontaal doet hij denken aan de lauwerkrans van de overwinning.

Verticaal roept hij associaties op met de vleugels van de Griekse beelden: Nikè, in de Griekse mythologie de godin van de overwinning, van elke zege. Klassieke elementen en Art Deco verenigd in evenwicht en durf. “Symmetrie en geometrie drukken trots uit, maar de onderlinge verhoudingen en rondingen verlenen het ontwerp zachtheid en vrouwelijkheid, ” verklaart Marc Ange. De dop wordt als een juweel verwijderd om de geur vrij te laten, waarmee de kostbaarheid van de flacon wordt onderstreept. De verpakking, met de vleugels van de zege , toont het karakter van Olympéa: de vrouwelijke expressie van de triomf, weerspiegeld in de tinten lichtroze, zuiver wit en rosé goud.

Paco Rabanne Olympéa is beschikbaar vanaf begin augustus 2015.

Eau de Parfum Spray (80 ml) € 100,15
Eau de Parfum Spray (80 ml) € 77,70
Eau de Parfum Spray (80 ml) € 54,50
Body Lotion (200 ml) € 28,05
Shower Gel (200 ml) € 28,05
Deodorant Spray (150 ml) € 28,05


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Contigo Lakeview karaf voor infused water

Je kunt water op veel manieren lekker maken. Met citrus- of rood fruit, met munt of gember of met schijfjes komkommer. De zomertrend is infused water met verrassende kruiden. De nieuwe karaf Lakeview van Contigo is ervoor gemaakt. Je vult de transparante infusiestaaf met je favoriete recept, je vult de karaf met water en je laat het geheel een paar uur trekken in de koeling. Zo heb je steeds een verfrissende, gezonde en kleurrijke dorstlesser bij de hand.

Schenken met de Lakeview is erg praktisch omdat het fruit niet los in het water drijft. Daarnaast is de karaf voorzien van Autoseal® waardoor deze automatisch sluit tussen twee schenkbeurten. Zo voorkom je morsen, lekken of nadruppelen. Het deksel kun je er gemakkelijk afnemen om de karaf snel bij te vullen of om te roeren. Lakeview is met één hand bedienbaar.

Recepten: Infused water met kruiden
Het geheim van lekker infused water zit ‘m drie ingrediënten per recept, waarvan er één een kruidensoort is. De hoeveelheden kun je naar eigen smaak bepalen:

  • Munt + watermeloen + citroen
  • Peterselie + sinaasappel + limoen
  • Rozemarijn + grapefruit + citroen
  • Koriander + gember + ananas
  • Basilicum + komkommer + meloen
  • Jalapeño pepertje + aardbei + limoen
  • Kaneelstokje + appel + citroen
  • Rozemarijn + appel + framboos
  • Munt + ananas + komkommer

Contigo Lakeview heeft een inhoud van 2100ml en is verkrijgbaar via Mycontigo.com in transparant/groen. De set bestaat uit een kan in Tritan, infusiestaaf en ijskern. Winkeladviesprijs € 49,95. De karaf is vaatwasbestendig.

1 Comment on Beautynieuws voor jou gespot – week 27

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.