Beautynieuws voor jou gespot – week 39

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Wauw, mijn mailbox kon het maar amper aan, zoveel interessante en mooie persberichten als er deze week binnen kwamen! Ik kon maar moeilijk kiezen, het is daarom een iets uitgebreidere Beautynieuws voor jou gespot geworden dan je normaal van mij gewend bent. Enjoy!

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
MAC samenwerking met Charlotte Olympia

Het luxe schoenen- en accessoire merk Charlotte Olympia werkt samen met M∙A∙C aan een nostalgische collectie met retro-glam kleuren, geïnspireerd door pin-ups, silver screen sirens en oude Hollywood glamour.

Verkrijgbaar vanaf maart 2016.

M∙A∙C Senior Vice President/Group Creative Director James Gager:

Charlotte Olympia Dellal is niet alleen een talent in de design- en modewereld, maar ook een tijdloze schoonheid waarvan de producten – doordrenkt met kleur en plezier – perfect passen bij de esthetiek van M·A·C. Haar speelse en stijlvolle accessoires zijn de ultieme inspiratiebron voor make-up; de speelsheid en de variatie in de M·A·C Charlotte Olympia collectie is de reden dat we niet kunnen wachten met delen. 

Charlotte Olympia:

Dit is mijn droom collectie! De inspiratie voor de collectie komt van mijn liefde voor een vervolgen tijdperk dat zich manifesteert in mijn dag-tot-dag beauty look evenals de esthetiek van mijn ontwerpen. Ik heb altijd al genoten van het mooi maken en het vrijlaten van mijn innerlijke filmster. 


Beauytnieuws voor jou gespot

Beauytnieuws voor jou gespot:
Biocare Online officieel importeur van de LadyCup en LadyPad

Het duurzame merk LadyCup & LadyPad, zet voet op Nederlandse bodem via de importeur Biocareonline.nl. Biocare Online introduceert het volledige assortiment van de LadyCup, bijbehorende accessoires en de LadyPad.

De LadyCup is een nieuw menstruatie kuipje gemaakt van BPA vrije, gecertificeerde medische siliconen. De LadyCup biedt vele voordelen ten op zichten van andere middelen die vrouwen kunnen gebruiken tijdens de menstruatie.  Het biedt bijvoorbeeld een maximale bescherming van 12 uur, is zeer makkelijk in gebruik te nemen, het is veilig, milieuvriendelijk, hygiënisch, enorm duurzaam en hierdoor ook economisch rendabel. Daarbij worden irritaties tot een minimum beperkt en kan het de cyclus positief beïnvloeden. De LadyCup is voor iedere vrouw geschikt en blijkt zelfs een ideaal product tijdens het beoefenden van een intensieve sport.

De LadyPad is maandverband bestaande uit 70% biologische bamboe en 30% gecertificeerde biologisch katoen. Duurzaam, zacht voor de huid, beperkt irritaties, economisch rendabel zijn maar enkele voorbeelden van de vele voordelen die de LadyPad biedt.

Suzanne Smal, oprichter Biocare Online & Biocare Products:

“Op bijzondere wijze kwam ik aanraking met de LadyCup. Vanwege de duurzaamheid van deze producten kreeg ik direct een maatschappelijk doel om de LadyCup- en Pad te gaan importeren & verkopen via Biocare Online, en ook te gaan distribueren via Biocare Products, onze groothandel. Na het product zelf uitvoerig te hebben getest en diverse zeer positieve reviews te hebben gelezen vonden wij, wegens de vele voordelen voor de vrouw en het milieu, dat Nederland kennis moest maken met deze producten. Prachtige producten die de wereld ook nog eens een stukje groener maken. Daar word ik een enorm gelukkig mens van”

Meer informatie vind je op de website van Biocare Online.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: de Yves Rocher Skin Days!

Voor een plantaardige werkstof is het van cruciaal belang wat de huidcellen er vervolgens mee doen: het is de bedoeling dat de cellen de werkstof in zich opnemen en er al het goede uit halen. Alleen dan kan de heilzame kracht van planten optimaal zijn werk doen. En alleen dan is er sprake van een betere opname door de huid. Plantaardige Cosmetica® werkt doeltreffend, omdat ze rekening houdt met dit principe en omdat ze de opname van plantaardige werkstoffen door de huid optimaliseert.

Van 1 tot 31 oktober 2015 kun je bij Yves Rocher kennis maken met alle gezichtsverzorgingsproducten en de doeltreffendheid van de plantaardige werkstoffen zelf testen.

In de winkel: Test zelf de doeltreffendheid van onze plantaardige werkstoffen: in iedere winkel ontvangt u bij aankoop van 2 gezichtsverzorgingsproducten de 3e gratis.

Op de website: Vind de plantaardige werkstof die past bij uw huid, dankzij de huiddiagnose in 3 klikken via deze link.

In het Yves Rocher Schoonheidsinstituut: Maak in de schoonheidsinstituten van Yves Rocher kennis met onze gezichtsverzorgingsproducten, waarvan de werking wordt versterkt door de deskundige handen van onze beauty experts. Een heerlijk moment van ontspanning en stralend geluk.

De Yves Rocher Skin Days vinden plaats van 1 tot 31 oktober in de Yves Rocher-winkels en online.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Paula’s Choice Clear Exfoliating Body Spray 2% BHA

Nieuw van Paula’s Choice is de Clear Exfoliating Body Spray met 2% BHA. Deze unieke formule is speciaal ontwikkeld om hardnekkige puistjes, keratosis pilaris en een rode huid op het lichaam doelgericht te behandelen dankzij een sneldrogende, exfoliërende samenstelling.

De alcoholvrije formule van de Clear Exfoliating Body Spray met 2% BHA laat de huid niet droog of strak aanvoelen. De samenstelling van deze nieuwe body spray is, net als alle producten van Paula’s Choice, 100% geur- en kleurstofvrij.

Paula’s Choice Clear Exfoliating Body Spray bevat, naast 2% van de exfoliant BHA (Beta Hydroxy Acid/ Salicylzuur), een rijke mix aan antibacteriële en huidherstellende ingrediënten, waaronder panthenol, hyaluronzuur, zoethoutextract, allantoïne en zuurbesextract. Deze combinatie zorgt ervoor dat de lichaamshuid er gladder en rustiger uitziet. Bovendien wordt de huidstructuur egaler en voelt de huid zachter aan.

Spray gelijkmatig over de huiddelen die je wilt behandelen. Verdeel de formule met de handen of de Paula’s Choice Skin-Care Applicator voor moeilijk te bereiken huiddelen zoals de rug. Laat de spray even drogen en breng daarna, indien gewenst, een bodylotion aan. Gebruik overdag een zonneproduct met SPF die de huid beschermt tegen UVA/UVB straling. Als je dit product op het gezicht wilt gebruiken, spray er dan wat van in je handpalm en breng het met de vingers van je andere hand op je gezicht aan, waarbij je direct contact met de mond en de huid rond je ogen vermijdt.

Paula’s Choice Clear Exfoliating Body Spray 2% BHA (€ 25,90/118 ml) is verkrijgbaar via de Nederlandse webwinkel, via de winkel van Cosmania in Amsterdam, alsmede diverse professionele schoonheidssalons en huidtherapeuten.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Brun & Renard 100% zuivere, natuurlijke én gezonde culinaire zouten

Zout is niet uit onze keukens weg te denken, vrijwel iedereen gebruikt het. Zout is een smaakmaker en wordt gebruikt om smaken beter uit te laten komen, of om meer contrast aan gerechten te geven. Omdat zout zo’n belangrijke smaakmaker is, is het belangrijk dat je het juiste zout gebruikt passend bij verschillende gerechten. Nieuw en exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn zijn de 100% natuurlijke, zuivere én gezonde culinaire zouten van Brun & Renard, een merk met een bijzondere missie!

Brun & Renard zijn heel bewust bezig met gezonde voeding, eten veel fruit en groenten, drinken koffie zonder suiker en zijn minder zout gaan gebruiken. Maar Brun & Renard moeten bekennen; ze missen deze smaakmakers stiekem een beetje en in het bijzonder zout! Het werd dus tijd om op zoek te gaan naar een gezonde oplossing…

De meesten mensen gebruiken gewoon keukenzout. Brun & Renard hebben een lijn ontwikkeld met verschillende soorten culinaire zoutproducten, welke uitstekend zijn te gebruiken bij verschillende gerechten. Brun & Renard gingen speciaal hiervoor op wereldreis. Geïnspireerd door traditionele gebruiken hebben zij vanuit diverse mooie plekken in de wereld natuurlijke zouten meegenomen, waarbij de geur, de kristallen, de vorm en de smaak stuk voor stuk uniek zijn.

Wat de zouten van Brun & Renard verder bijzonder maakt, is dat deze 100% natuurlijk en zuiver zijn. Brun & Renard maken gebruik van alleen de allerbeste, natuurlijke ingrediënten, gewonnen op een ambachtelijke wijze. De producten zijn dus onbewerkt en bevatten hierdoor nog alle natuurlijke mineralen die van oorsprong in de zouten aanwezig zijn, dit in tegenstelling tot gewoon keukenzout. Dit maakt de zouten van Brun & Renard tot gezonde alternatieven voor keukenzout, lekker bij verschillende gerechten en recepten.

Naast de keuze uit verschillende soorten 100% pure zouten, zijn aan enkele producten uit de lijn kruiden en pepers toegevoegd, waardoor zij extra lekker smaken bij speciale gerechten. De weloverwogen, stijlvolle vormgeving van de potjes maakt ze tot aantrekkelijke producten voor op de eettafel of in de keuken. De Brun & Renard Zouten zijn tijdens bijzondere momenten te gebruiken zoals de feestdagen, tijdens gourmetten en vleesfondue, maar ook van maandag tot en met zondag bij je dagelijkse maaltijden.

De zouten zijn vanaf nu verkrijgbaar bij Albert Heijn, alsmede via de website.

Advies Verkoopprijzen:

  • Brun & Renard Fleur de Sel, Keltisch Zeezout € 4,49/125 g
  • Brun & Renard Himalaya Zout € 3,99/150 g
  • Brun & Renard Hawaii Black Zout € 4,49/125 g
  • Brun & Renard Sel Marin, Keltisch Zeezout met Kruiden € 3,99/100 g
  • Brun & Renard Sel Marin, Keltisch Zeezout met Chilipepers € 3,99/100 g

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Kruidvat Kleurshampoo Wash In Wash Out

Snel en eenvoudig je haarkleur opfrissen? Met de Kruidvat Kleurshampoo Wash In Wash Out heb je binnen vijf minuten resultaat!

Verkrijgbaar in 7 kleuren: cool blond, honey blond, warm koper, warm bruin, rich red, chocolate brown en true chestnut. Voor slechts € 1,99.

De Kruidvat Kleurshampoo Wash In Wash Out is een kleurshampoo die je aanbrengt op nat haar. Vijf minuten inwerktijd, goed uitspoelen en het resultaat is daar: rijk verzorgd, glanzend haar met subtiele kleuren!

De kleurshampoo houdt tot drie wasbeurten, is vrij van ammonia en het beschadigt je haar niet. Voor lang haar gebruik je een dubbele hoeveelheid.

Kruidvat Kleurshampoo Wash In Wash Out is verkrijgbaar in alle Kruidvat winkels en via de website.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
La Mysore Cosmetics introduceert Age Defense Crème en Serum

Vroegtijdige huidveroudering is een probleem dat veel vrouwen bezighoudt. Met de krachtige anti-aging producten uit het nieuwe Goldline assortiment van La Mysore Cosmetics is daar nu heel eenvoudig wat aan te doen. Zonder cosmetische ingrepen, maar met effectieve verzorgingsproducten tegen huidveroudering. Ervaar de kracht van de Goldline.

Het nieuwe Goldline assortiment van La Mysore bestaat onder andere uit een microdermabrasie crème, een age defense crème en een age defense serum. La Mysore onderscheidt zich door het gebruik van ingrediënten met een hoog gehalte aan antioxidanten, zoals gojibessen, dadels, vijgen, granaatappels en Perzische zuurbessen. Dit maakt de producten uiterst effectief in het verminderen en voorkomen van tekenen van huidveroudering. Daarnaast zijn ingrediënten als Matrixyl 3000 en hyaluron van groot belang om de huid in balans te krijgen en te houden.

Matrixyl 3000 wordt al jaren geroemd om zijn verbluffende anti-aging effecten. Een geheim wapen in de strijd tegen fijne lijntjes en rimpels. Het stimuleert fibroblasten in de huid om collageen en elastine aan te maken, waardoor de huid dikker en steviger wordt. Fijne lijntjes en rimpels verdwijnen en de huid ziet er weer fris en stralend uit. Niet voor niks is Matrixyl 3000 een van de belangrijkste ingrediënten in de age defence producten van La Mysore. Daarnaast bevatten de producten kamille, Japanse groene thee, aloë vera en hibiscus. Met een ongekend hoog percentage antioxidanten ware anti ageing kampioenen.

Om optimaal te profiteren van de anti ageing effecten van een crème of serum is het belangrijk dat de huid schoon en ontdaan van dode huidcellen is. Werkstoffen dringen dan dieper door in de huid en geven een verbluffend resultaat. De nieuwe microdermabrasie crème uit het Goldline assortiment van La Mysore zorgt ervoor dat dode huidcellen verwijderd worden en dat de huid er weer zacht en stralend uit ziet. Tegelijkertijd zorgen ingrediënten als Matrixyl 3000, hyaluron, vitamine C en E, sheaboter, avocado olie en jojoba olie voor de aanmaak van collageen en elastine en huidvernieuwing van binnenuit.

Speciaal voor de feestdagen is er een luxe cadeaupakket samengesteld, bestaande uit de microdermabrasie crème, het age defence serum en de age defence crème. Een krachtige en effectieve drie-eenheid die elke vrouw er stralend uit laat zien. Pure verwennerij!

4 Comments on Beautynieuws voor jou gespot – week 39

  1. Bianca
    28 september 2015 at 16:23 (3 jaar ago)

    Ik ben vooral erg benieuwd naar de nieuwe MAC collectie 😀 x

    Beantwoorden
  2. chucky1012
    27 september 2015 at 16:55 (3 jaar ago)

    De huidverzorgingsproducten lijken me fijn.
    ben zo benieuwd naar de crémes etc. van yves rocher.

    Beantwoorden
  3. Annette
    27 september 2015 at 16:08 (3 jaar ago)

    Ik ben ook fan van de wash in wash out. Er komen weer een hoop lekkere producten aan zie ik al. Leuk!

    Beantwoorden
  4. Babs
    27 september 2015 at 16:00 (3 jaar ago)

    Wash In Wash Out is goed spul, geeft het haar een mooie kleurboost. Die grijze haren van mij moet ik wat harder aanpakken… 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.