Beautynieuws voor jou gespot – week 42

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Dit is volgens mij de langste Beautynieuws voor jou gespot ooit geworden. En dan heb ik al de nodige persberichten in de prullenbak gegooid, kun je nagaan! Onderstaande berichten vond ik allemaal té mooi en interessant om niet met jullie te delen, dus ik hoop dat jullie me vergeven, hihihi! Veel leesplezier!

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
2e editie I Love Beauty in de Jaarbeurs Utrecht

Op zaterdag 12 en zondag 13 december 2015 vindt de 2e editie van I Love Beauty plaats. Was de eerste editie nog in Zwolle, de organisatie heeft er dit jaar voor gekozen om de overstap te maken naar de Jaarbeurs in Utrecht. Bijna 7000m2 zal dan gevuld zijn met alles op het gebied van beauty in de breedste zin van het woord.

Cynthia Schultz is één van de initiatiefnemers en bekend van haar populaire beautyblog Miss Lipgloss. “De eerste editie van I Love Beauty in Zwolle was zeer geslaagd, maar we merkten ook uit onze enquête dat een hele grote groep graag wilde dat het dichter bij de randstad zou worden georganiseerd. Met de Jaarbeurs in Utrecht komen we aan deze wens dan ook graag tegemoet.   Daarnaast hebben we in de Jaarbeurs een sterke partner gevonden om in de toekomst verder uit te breiden”; aldus Cynthia.

Bij het binnentreden van de grote beurshal waan je jezelf als vrouw al gelijk in een walhalla. Vele stands van vele verschillende merken en producten bieden een keur aan verscheidenheid op het gebied van beauty. En naast dat je met korting bij deze stands kunt shoppen kun je bij sommige stands tevens kijken naar demonstraties, een behandeling ondergaan of de nodige adviezen krijgen.

I Love Beauty kenmerkt zich niet alleen door de vele stands, maar wil ook educatief zijn voor haar bezoekers op het gebied van beauty. Zo zijn er vele workshopruimtes gebouwd waar er verschillende workshops plaats vinden met uit één lopende onderwerpen over beauty. Voor de workshops heb je een ticket nodig, welke je tijdens I Love Beauty kunt kopen. Hiervoor wordt een kleine vergoeding gevraagd en de volledige opbrengst hiervan gaat naar het goede doel Look Good…Feel Better.

Op het grote podium in de vrij toegankelijke Main Area kun je terecht voor lezingen, demonstraties en shows. In de Main Area staan op beide eventdagen onder andere Nederlands bekendste kapper en visagist Leco van Zadelhoff en uiteraard Miss Lipgloss zelf op het programma.

Naast de Main Area is de grote foodarea Happy Food gesitueerd en wordt gehost door het food&beverage concept Neyver. Op het sfeervolle terras van Neyver vindt de bezoeker een assortiment waarbinnen lokale leveranciers & authentieke ‘vers’ bereiding een hoofdrol vervullen.

Lokale zoetigheden zoals ‘de spoorpunt’ en ‘domtorentjes’ worden afwisselend in het assortiment gevoerd. Maar ook verse salades, rijkelijk belegde broodjes, soepen en zelfgemaakte ice tea staan op het menu. Het is de plek op I Love Beauty om even heerlijk bij te kletsen en weer energie op te laden voor de volgende ronde inspiratie!

De ticketverkoop is reeds begonnen en zijn te verkrijgen via I Love Beauty of bij één van de vele Primera-winkels.

Meer info & tickets vind je op de website van I Love Beauty.


 

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
Paula’s Choice Resist Anti-Aging Eye Cream

De huid rondom de ogen is relatief dun en gevoelig en vertoont vaak als één van de eerste delen van het gezicht tekenen van het ouder worden. Paula’s Choice biedt met de nieuwe Resist Anti-Aging Eye Cream een rijke oogcrème, waarmee een jeugdige toekomst van de ooghuid wordt verzekerd.

Paula’s Choice kreeg van haar gebruikers steeds vaker de vraag om een speciale oogcrème. Dit resulteerde in de ontwikkeling van een uitzonderlijke formule met hoogwaardige ingrediënten voor de huid rondom de ogen. Rimpels en fijne lijntjes, een droge huid en andere tekenen van huidveroudering worden hiermee bij de bron aangepakt. De relatief tere huid van de oogcontouren wordt voorzien van waardevolle anti-aging ingrediënten en huidherstellende werkstoffen om haar jeugdige uitstraling te optimaliseren.

De samenstelling van de nieuwe Resist Anti-Aging Eye Cream bevat o.a. de antioxidanten resveratrol en troxerutine en de vitaminen A en E in de strijd tegen vrije radicalen. De formule bevat tevens zoethout- en berendruifextracten tegen donkere kringen en voor een heldere oogopslag. Kalmerende werkstoffen zoals wilgenbast-extract en allantoïne brengen de ooghuid tot rust. Een mix van peptiden, huididentieke en herstellende ingrediënten waaronder sheabutter en glycerine zorgen voor een langdurige en intensieve hydratatie en maken de huid rondom de ogen soepel en veerkrachtig. Van de toegevoegde ingrediënten in deze nieuwe oogcrème staat bekend dat ze rimpels, zonneschade, een droge huid en andere problemen waar de huid van de oogcontouren last van kan hebben, op een effectieve wijze bestrijden.

Paula’s Choice Resist Anti-Aging Eye Cream is een rijke oogbehandeling die effectief werkt aan het bestrijden van meerdere tekenen van huidveroudering, waaronder een droge huid, zonneschade en een verlies aan stevigheid. De geurloze formule is zowel effectief tegen huidveroudering als kalmerend en is bovendien heel mild. De huid wordt ermee voorzien van een rijke mix van antioxidanten, peptiden en huididentieke ingrediënten die rimpels en fijne lijntjes genadeloos bestrijden, de huid er jeugdiger uit laten zien en die de veerkracht behouden met een langdurige hydratatie (genoeg om de volgende ochtend nog te ervaren). Om de hoogwaardige ingrediënten optimaal werkzaam te houden, bevindt deze oogcrème zich in een ondoorzichtige, stabiele tube.

De nieuwe Resist Anti-Aging Eye Cream is geschikt voor iedereen die graag een apart product wil gebruiken om tekenen van een ouder wordende huid rondom de ogen mee te behandelen. De oogcrème is vanwege de uitzonderlijk rijke formule tevens perfect geschikt voor mensen die een zeer droge huid rondom de ogen hebben, of van wie de dagelijkse gezichtscrème niet rijk genoeg is voor gebruik rondom de ogen.

Paula’s Choice Resist Anti-Aging Eye Cream (€ 35,90/15 ml) is verkrijgbaar via de Nederlandse webwinkel, via de winkel van Cosmania in Amsterdam, alsmede diverse professionele schoonheidssalons en huidtherapeuten.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
M.A.C Cosmetics announces #MACZacPosen

After dazzling women with his modern but timeless designs on the runway and red carpet for 13 years, New York designer Zac Posen presents his debut colour collection for M.A.C.

Dinsdag 13 oktober 2015 — Availability: February 27th, 2016

Products: Special apckaging multi-product collection: mix of eye, lip, cheek and brushes

Quote from Zac Posen: “Over the past 15 years I have learned a great deal from M.A.C about beauty.  Fashion and beauty go hand-in-hand and I have always wanted to create a makeup collection to complement my designs and brand. It was only natural to work with M.A.C to create my first ever signature collection. I wanted to keep it luxurious, a little mysterious and clean with a large dose of star wattage.”

Quote from M.A.C Senior Vice President/Group Creative Director James Gager: “Zac Posen has been a part of the M.A.C family for over 15 years, as we’ve been supporters from his first very first collection in 2001.  Zac’s classic designs and deft hand in draping, textures and overall femininity evoke a kind of throw-back glamour that still feels modern. This collection is the perfect encapsulation of both of our worlds, with something sophisticated and sexy for every woman out there.”


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Dr. Hauschka steunt SOS Kinderdorpen

SOS Kinderdorpen bestaat in november vijftig jaar. Het natuurzuivere cosmeticamerk Dr. Hauschka feliciteert SOS Kinderdorpen met haar mooie werk. Voor iedere verkochte geschenkverpakking van de Bodyolie Rozen doneert Dr. Hauschka 1 euro aan SOS Kinderdorpen. Hiermee zorgt SOS Kinderdorpen ervoor dat er nog meer kinderen in een liefdevolle familie kunnen opgroeien.

Terwijl ook Nederland een ongekend grote aanwas van vluchtelingen opvangt, viert SOS Kinderdorpen op 24 november zijn 50-jarig bestaan. Hun werk zal de komende vijftig jaar nog hard nodig zijn: in de enorme vluchtelingenstroom reizen duizenden kinderen vaak helemaal alleen. Ze zijn extreem kwetsbaar en staan bloot aan uitputting, honger en ziektes. Deze kinderen hebben de veiligheid van een familie nodig. Omdat Dr. Hauschka Cosmetica om deze kinderen geeft, heeft het speciaal voor SOS Kinderdorpen een geschenkverpakking ontworpen voor de Bodyolie Rozen.

“Je herkent de geschenkverpakking aan de foto van SOS Kinderdorpen op de verpakking,” aldus Tessa Koop, woordvoerder van Dr. Hauschka Cosmetica. “We hopen dat het de mensen inspireert zelf ook een bedrag aan SOS Kinderdorpen te doneren. Zo is nu voor veel kinderen acute noodhulp nodig en donaties gaan direct naar veilige opvang in kindvriendelijke centra, tenten, dekens en toiletspullen maar ook luiers, babymelk, voedsel en kleding. Naast praktische hulp wordt ook psychosociale hulp geboden. Deze kinderen zijn natuurlijk veelal zwaar getraumatiseerd.”

Naast noodhulp, biedt SOS Kinderdorpen ook hulp voor de langere termijn. Vanuit het principe dat elk kind familie nodigt heeft, zorgt de organisatie ervoor dat kinderen in een liefdevolle familie kunnen opgroeien. Door kwetsbare families te ondersteunen en door kinderen zonder familie een nieuw thuis te geven in een SOS familie in een van onze kinderdorpen. Zo zegt de 41-jarige Yita: ‘Natuurlijk moest ik wennen aan mijn nieuwe leven in het SOS kinderdorp. Ik was ontzettend verdrietig om het verlies van mijn ouders. Maar het goede daar was, dat alle kinderen vergelijkbare verhalen hadden. Ik heb me zo ontzettend thuis gevoeld in mijn SOS familie.’


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Etos lanceert eigen geuren collectie

Met de nieuwe luxe én scherp geprijsde eau de toilettes biedt Etos extra variatie voor elk moment. De Etos parfumcollectie kent vier heerlijke en levendige geuren, variërend van zwoel tot bloemig en fris. En de prijs is net zo fijn. Lekker ruiken en jezelf verwennen hoeft immers helemaal niet duur te zijn.

Bij de ontwikkeling van de Etos geuren­ collectie is intensief samengewerkt met een gerenommeerd parfumhuis. Uit 22 mooie, verfijnde geuren zijn er mede dankzij een testpanel van 100 vrouwen uiteindelijk 4 geselecteerd.

Etos heeft 4 verrassende vrouwelijke geuren waarvan er altijd eentje bij je past:

Forever Love: Een zwoele romantische ‘floriental’ dankzij de combinatie van jasmijn, roos, vanille en amber. De onweerstaanbaar magische geur begint licht fruitig, maar finisht kruidig en een tikje gourmand. Perfect voor de vrouw die klaar is om te verleiden. Belangrijkste geurnoten: cassis, roos en patchoeli.

Sapphire Sky: Deze lichte en transparante geur bevat een verkwikkende mix van citrusvruchten, bamboe en musk. Je beleeft direct een puur gevoel van frisheid en optimisme. Kortom: een luchtige vrouwelijke geur waar jijzelf en iedereen om je heen gewoon vrolijk van wordt. Belangrijkste geurnoten: mandarijn, iriswortel en musk.

Evening Kiss: Deze moderne klassieker bevat een geraffineerde mix van witte bloemen met hout en gourmandnoten. Het warme, kruidige hart zorgt voor een onweerstaanbare aantrekkingskracht, terwijl peer en oranjebloesem het geheel toch heel elegant houden. Belangrijkste geurnoten: roze peper, oranjebloesem, koffie.

Dreamy Garden: Een fris en fruitig geurbouquet van amaryllis, jasmijn en ylang ylang, aangevuld met groene akkoorden en een warm en zonnig slot van musk en patchoeli. Een vrouwelijke bloemengeur die je direct aan warme zomermiddagen in de tuin doet denken. Belangrijkste geurnoten: neroli, witte amaryllis en kasjmier.

De eau de toilettes (50 ml) zijn vanaf 26 oktober exclusief bij Etos verkrijgbaar en kosten per stuk € 9,99.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Essence adventskalender

All I want for Christmas! De adventskalender is – net als de kerstboom, gevulde speculaas en kerstliedjes, een belangrijk deel van de voorpret voor het kerstfeest. essence biedt vanaf half november t/m half december 2015 met de “advent calendar” maar liefst 24 beautyverrassingen die de decembermaand tot Kerstmis nog mooier maken! Elke dag is er een tekstje te lezen en achter de 24 luikjes zitten unieke beautyverrassingen verborgen. De feestelijke essence adventskalender is een origineel decembercadeau voor je beste vriendin, je zus of gewoon voor jezelf!

Maak maar open! 24 dagen plezier met nagellakjes, beautytools en feestelijke accessoires! De advent beautyproducten zijn tijdelijk verkrijgbaar en normaalgesproken niet te koop. Geef de adventskalender een mooi plekje en laat je dagelijks verrassen.

De Essence adventskalender (consumentenadviesprijs: € 24,99) is verkrijgbaar vanaf half november t/m half december 2015 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland, zolang de voorraad strekt.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Catrice Alluring Reds

Bourgogne, merlot, vermiljoen, karmozijn of robijn. De kleur rood kent vele facetten en kan neigen naar warm geel of koel blauw. Rood is een bijzonder in het oog springende tint en staat symbool als waarschuwingssignaal. Tegelijkertijd straalt de complementaire kleur cyaan levenslust, passie en een krachtige emotie uit. Rood is ook gelieerd aan beauty en aantrekkingskracht, wat het een populaire kleur maakt voor ontwerpers. Kijk maar eens naar de Herfst/Winter collecties en je ziet niets anders dan rood. Wijd uiteenlopende of strakke jurken en rokken, accessoires, lippen en nagels – alles kleurt rood. Met de Limited Edition “Alluring Reds” by CATRICE presenteren we vanaf half november t/m eind december 2015 een uitgebreide lijn roodtinten voor de lippen en nagels. Vier perfect op elkaar afgestemde producten bieden professionele verzorging en kleur. De Lip Colour & Care Balsam biedt de ideale basis voor de lippen, terwijl de Liquid Lipsticks of Matt Lip Colours ze intense kleur geven. De Nail Glazes maken het plaatje compleet met bijpassende nagellaktinten.

Alluring Reds by CATRICE – Lip Colour & Care: Verkrijgbaar in C01 Smooth Operator – Consumentenadviesprijs: € 3,99

Alluring Reds by CATRICE – Liquid Lipstick: Verkrijgbaar in C01 Moulin’s Rouge, C02 Brigitte Bordeaux en C03 Marilyn Monrouge. – Consumentenadviesprijs: € 3,99

Alluring Reds by CATRICE – Matt Lip Colour: Verkrijgbaar in C01 M-attraction, C02 Striking M-attitude en C03 M-attempt To Conquest. – Consumentenadviesprijs: € 4,99

Alluring Reds by CATRICE – Nail Glaze: Verkrijgbaar in C01 Object Of Desire, C02 Art Of Seduction en C03 Pleasure Of Temptation. – Consumentenadviesprijs: € 4,99

“Alluring Reds” by CATRICE is verkrijgbaar vanaf half november tot eind december 2015 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

2 Comments on Beautynieuws voor jou gespot – week 42

  1. Annette
    18 oktober 2015 at 15:22 (3 jaar ago)

    Die Essence adventskalender lijkt me leuk.

    Beantwoorden
  2. Marion
    18 oktober 2015 at 15:19 (3 jaar ago)

    Benieuwd naar de geuren van de Etos!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.