Beautynieuws voor jou gespot – week 43

In de rubriek Beautynieuws voor jou gespot zet ik interessante beautynieuwtjes en persberichten die ik ontvangen heb, voor je op een rijtje.

Vorige week hebben jullie een bomvol Beauytnieuws voor jou gespot op je scherm gehad, deze week doe ik het iets rustiger aan, ik ben gewoon iets kritischer geweest. Het mooiste nieuws van afgelopen week lees je hieronder!

Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Sublime Skin van [ comfort zone ]

SUBLIME SKIN is de nieuwste innovatie van [ comfort zone ]. Deze nieuwe lijn huidverbeteringsproducten pakt de structurele degeneratie van de huidarchitectuur aan, zowel van buiten als van binnenuit. SUBLIME SKIN herstelt effectief de drie belangrijkste pilaren water, proteïnen en lipiden voor een diepgaande vernieuwing van de huid en een actief liftend effect van binnenuit. Een baanbrekende aanpak om het verlies aan volume, verslapping, diepe rimpels en dofheid te bestrijden. De anatomie van het gelaat wordt geherstructureerd en de huid krijgt haar sublieme schoonheid terug!

[ comfort zone ] heeft ervoor gezorgd dat alleen de beste ingrediënten van natuurlijke oorsprong en de meest geavanceerde hightech moleculen worden geselecteerd. Zo worden siliconen vervangen door natuurlijke oliën en boters en wordt ieder product geproduceerd zonder parabenen, minerale oliën, kunstmatige kleurstoffen, sulfaten, dierlijke derivaten en MIT.

De geur van de SUBLIME SKIN producten doet denken aan een sierlijk boeket bloemen met noten van pioenroos, magnolia en vioolblaadjes, die harmoniseren in een basis van muskus, vetiver en sandelhout. Dit geeft de lijn een vleugje vrouwelijke elegantie, dat zowel de natuurlijke als de technische aspecten van de producten accentueert.

Het merk [ comfort zone ] werd gecreëerd en gelanceerd in 1996, als skincare devision van Davines group opgericht te Parma Italië in 1983 door de familie Bolatti. Wat begon als een onderzoekslaboratorium voor de ontwikkeling van producten met een hoogwaardig kwaliteitsniveau en bewezen doeltreffendheid, is inmiddels uitgegroeid tot een groot internationaal succes.

[ comfort zone ] kiest voor een bewuste duurzame benadering en beschikt over eigen Research & Development labs wat zorgt voor zeer waardevolle kwaliteitsgaranties. Daarnaast garanderen deze R&D labs effectiviteit en zijn ze kenmerkend voor [ comfort zone ].

Meer informatie over bovenstaande producten vind je op de Nederlandse website van [ comfort zone ].


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot:
WE Fashion lanceert fragrance – WE He & She Number One

Onder het mom ‘opposites attract’ lanceert WE Fashion haar eerste Fragrance: WE He & She Number One. Volgens het eeuwenoude principe van Yin & Yang heeft WE Fashion twee geuren ontwikkeld die elkaar perfect aanvullen, maar ook afzonderlijk van elkaar gedragen kunnen worden. Een krachtige en kruidige eau de toilette voor hem en een zachte romantisch eau de parfum voor haar.

HE NUMBER ONE
Spice meets freshness in He Number One. De geur voor hem opent krachtig met bergamot en een hint punchy pink pepper, maar is ook sportief door een frisse mix van citroen en pompelmoes. Kruidige nootmuskaat, sensuele patchoeli en warm sandelhout balanceren de geur met een licht zoete vleug van paarse roos.

SHE NUMBER ONE
De lichte romantische geur opent met een verfrissende golf van citroen en groene munt. Dan volgt een vrouwelijk hart van witte bloemen en zomerjasmijn met de sensuele touch van ylang ylang. She Number One bereikt haar hoogtepunt in de basis met het verleidelijke aroma van ontwapenende Braziliaanse rozen.

WE Get Together
WE Number One sluit naadloos aan op het motto ‘WE Get Together’. In lijn met haar naam gelooft WE dat ‘wij’ beter is dan ‘ik’ en dat ‘groupies’ de nieuwe ‘selfies’ zijn. Het gaat om real connections. Net zoals WE Number One.

WE Number One He & She is vanaf 17 oktober 2015 verkrijgbaar voor € 24,99 bij geselecteerde WE Fashion stores en via de website.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Melvita Arganolie

Al 30 jaar reist Melvita de wereld over op zoek naar gebieden waar de natuur is behouden. In Marokko is Melvita gestuit op een speciaal gebied, de befaamde Arganeraie Biosphère Reserve. Alleen hier groeien er nog arganbomen. Arganolie is een eeuwenoud schoonheidsgeheim dat sinds enkele jaren wordt gedeeld door steeds meer mensen, en de gevolgen van dit succes zijn nu al merkbaar. Vervalsing, het risico op overexploitatie en slechte werkomstandigheden zijn slechts enkele voorbeelden. Om deze waardevolle grondstof te beschermen, zet Melvita zich in om de bomen, de aarde en de mensen die ervan leven te beschermen.

Arganolie repareert, maakt soepel en mooi: het is een cadeau van de natuur voor gezicht, lichaam en haar. Ontdek de lichte en vloeibare, zalige en crèmige texturen die Melvita heeft samengesteld om de goede eigenschappen van deze zeldzame vrucht te versterken.

Het uitgebreide assortiment van Melvita is vanaf nu verkrijgbaar bij alle Vitamin Stores en online via de webshop.


Beautynieuws voor jou gespot

Beautynieuws voor jou gespot: Payot NUTRICIA lijn

Op elke leeftijd kan de huid tekenen van uitdroging vertonen: vale teint, gebrek aan glans, oncomfortabel gevoel, ruwe huid, trekkerig gevoel, etc. Uitdroging van de huid is een veel voorkomend verschijnsel. Het is noodzakelijk om de huid in geval van uitdroging niet alleen te voeden maar ook diep en langdurig te herstellen. De droge huid heeft te kampen met een tekort aan natuurlijke hydraterende factoren en een verminderde productie van lipiden. Hierdoor is de rol van barrièrefunctie, een essentiële en natuurlijke bescherming, niet langer te vervullen. De laboratoria van PAYOT ontwikkelde de NUTRICIA lijn om de droge huid te voorzien van alle noodzakelijke voedingsstoffen die uitblinken in doeltreffendheid en perfecte huidtolerantie.

Een nieuwe generatie voedende verzorgingsproducten voor de droge huid die niet alleen inwerken op de tekenen van uitdroging van de huid maar ook de oorzaak ervan aanpakken door te zorgen voor de noodzakelijke voedingsstoffen.

Actieve bestanddelen: Olea Lipidic Complex: concentraat van 3 ultravoedende plantaardige oliën. – Zuivere amandelolie: kalmerend – Frambozenpitolie: antioxidant – Limnanthes Alba zaadolie: hydraterend Zorgt voor de noodzakelijke voedingsstoffen voor de huid, voedt intens en helpt bij de herstructurering van de huid. Extract van Japanse Lelietje-van-dalen: verstevigend. Deze gepatenteerde actieve werkstof verstevigt, bevordert zichtbaar het herstel van de hydrolipidenbarrière en beschermt tegelijkertijd de huid tegen agressies van buitenaf.

Alle sensitiviteit van PAYOT in drie heerlijke producten: Crème, olie en balsem met aangename texturen die bij iedere toepassing een heerlijk gevoel garanderen.

Deze productlijn wordt opgenomen in het vaste assortiment en is vanaf half november 2015 verkrijgbaar bij de Payot verkooppunten.

3 Comments on Beautynieuws voor jou gespot – week 43

  1. chucky1012
    25 oktober 2015 at 18:50 (3 jaar ago)

    Die parfum is een mooie flacon.
    De laatste producten zien er goed uit voor de behoeften van de hedendaagse vrouw.
    Ook interessant dat een dokter een unieke beauty methode creëerde.
    Fijn dat de producten naar hem vernoemd zijn.

    Beantwoorden
  2. Miranda Aerts
    25 oktober 2015 at 17:31 (3 jaar ago)

    Ik ben wel benieuwd naar de geuren van WE Fashion

    Beantwoorden
  3. Miranda Aerts
    25 oktober 2015 at 17:31 (3 jaar ago)

    Ik ben wel benieuwd naar de geuren van WE Fashion

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.