Beautynieuws voor jou gespot

Vandaag heb ik weer een paar leuke Beautynieuws-berichten voor je op een rijtje gezet. Met dit keer: het alom vertrouwde blauwe blikje in een speciaal Valentijns-jasje, nieuws van Het Melkmeisje, en twee leuke acties. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder…

Beautynieuws

Beautynieuws: Liefde in een blikje

Deze Valentijnsdag kun je je geliefde (of jezelf) verrassen met een blikje vol liefde. Als ode aan de liefde, en aan Valentijnsdag, is het alom bekende blauwe NIVEA Crème blik voor de gelegenheid versierd met verschillende hartjesmotieven. De blikjes worden in een gelimiteerde oplage uitgebracht, zorg dus dat je er op tijd bij bent!

NIVEA helpt de romantiek graag een handje, daarom brengt ze voor Valentijnsdag drie limited edition NIVEA Crèmes uit: ‘Flakes of Love’, ‘Love on top’ en ‘Heart mates’. Deze speciale uitvoeringen van de sneeuwwitte crème in het karakteristiek blauwe blik zijn versierd met kleine crèmehartjes, als symbool voor de liefde en dierbare herinneringen.

Het ronde, blauwe NIVEA blik is bij mensen over de hele wereld al jarenlang bekend, en roept daardoor bij velen ook mooie herinneringen op. De iconische crème bestaat al meer dan honderd jaar, en heeft dankzij de bekende leliegeur en de unieke vochtinbrengende werking een cultstatus gekregen. Al generaties lang is het een bekend product in menig badkamer, en ieder jaar worden er 1,5 miljoen van deze klassieker verkocht. Het is dan ook met recht dat NIVEA crème een icoon wordt genoemd.

Beautynieuws

Beautynieuws: Verras je man of vriend met zijn eigen Wilkinson Sword scheermes!

Scheerspecialist Wilkinson Sword heeft dit jaar een leuke cadeau-tip voor Valentijnsdag: op de speciale website kun je tot en met 14 februari gratis (je betaalt alleen € 2,40 verzendkosten) een scheermes voor je man of vriend bestellen, met daarin zijn naam (of koosnaampje, of een korte tekst van maximaal 15 letters) gegraveerd. Bovendien heeft Wilkinson aanstaande zaterdag 8 februari een leuke stunt voor het winkelend publiek in Eindhoven:

Op zaterdag 8 februari verrijst in het Eindhovense Piazza Center een groot mannengezicht met een baard van rozen. Door de rozen uit het gezicht te halen, ‘scheren’ voorbijgangers de man met elkaar glad. Ook kunnen vrouwen ter plekke een HYDRO 5 van Wilkinson Sword laten graveren, om deze met Valentijnsdag cadeau te doen. Zo voorkom je letterlijk en figuurlijk irritatie op deze dag van de liefde.

De actie loopt tot en met 14 februari. Als je zeker wilt zijn dat het persoonlijke scheermes op tijd wordt bezorgd, geef je je bestelling uiterlijk woensdagochtend 12 februari door. Het scheermes wordt in een speciale cadeauverpakking verstuurd, inclusief een kortingsbon van € 5,- op één pak navulmesjes. Het scheermes en graveren zijn gratis, het verzenden kost € 2,40. Op de website van Wilkinson Hydro vind je alle details van de actie.

Beautynieuws

Beautynieuws: Melkmeisje Pioenroos & Katoen bad- en douchecrème

De producten van het Melkmeisje: wie is er niet groot mee geworden? Het merk is van oer-Hollandse bodem en bestaat al bijna 135 jaar. Al generaties lang staan de producten van het Melkmeisje in menig badkamer en keuken, en nog steeds worden de producten door een groot publiek dagelijks gebruikt. Uiteraard is het Melkmeisje in al die jaren met haar tijd meegegaan: In de loop der jaren is het assortiment uitgebreid met bad- en douchecrèmes, bodylotion en crème zeep. In de afgelopen jaren zijn zowel het uiterlijk als de receptuur van de producten verbeterd.

De laatste vernieuwing in het assortiment is de toevoeging van een nieuw product: Melkmeisje Pioenroos & Katoen bad- en douchecrème. De samenstelling van deze nieuwe bad- en douchecrème is, net als alle producten uit de lijn, 100% zacht en zuiver en verrijkt met melk proteïnen en katoen. De vochtregulerende formule bevat milde ingrediënten voor extra voeding en verzorging van de huid en dat voel je! De geur van deze fluweelzachte bad- en douchecrème is licht en bloemig dankzij geurnoten van roos, pioenroos en lelietjes-van-dalen, met een frisse, fruitige topnoot. De basis is zacht en crèmig dankzij warme, houtachtige geurnoten. De verkoopprijs is € 3,35 voor een fles van 1000 ml.

Alle producten van het Melkmeisje zijn 100% huidvriendelijk, vochtregulerend, dermatologisch getest, vrij ven kleurstoffen en volledig vrij van parabenen.

Beautynieuws

What’s App Huidcoach…?

Eind vorig jaar werd de unieke hannah huidcoach App gepresenteerd. In deze app, die speciaal voor hannah ontwikkeld werd, staan (inmiddels) 27 belangrijke vragen en antwoorden over de huid. Omdat hannah denkt dat er nog veel onbeantwoorde huidvragen zijn, hebben ze een leuke actie bedacht, waarmee je kans maakt op geweldige prijzen!

De huidcoach App kan worden gedownload via de App Store (onder de naam “HannahApp”) of als Android app via Google Play (onder de naam “Huidcoach”). In deze App staan naast uiteenlopende vragen en antwoorden, evenals tips over de huid en huidverbetering. Via de zoekfunctie kunnen consumenten tevens eenvoudig de dichtstbijzijnde huidcoach vinden.

De meest originele vragen zullen in de huidcoach App worden opgenomen en beantwoord, en hieruit worden 5 winnaars uitgekozen die een hannah product naar keuze winnen.

Eén winnaar van deze actie krijgt bovendien een hannah Xperience op het hannah® landgoed in Voorthuizen incl. producten voor thuis. Tijdens de hannah Xperience geeft de huidcoach de winnaar een uitgebreide behandeling en persoonlijk productadvies met huidverbetering als doelstelling en resultaat. De behandeling start met een persoonlijke huidanalyse, waarbij de huidconditie gemeten wordt op vocht- en vetgehalte, pH-waarde en pigment/erytheem waarden. Vervolgens wordt de huid behandeld met producten die speciaal op het huidtype van de winnaar zijn afgestemd en zal hij of zij tevens de befaamde hannah® bindweefselmassage ervaren!

Meedoen is heel eenvoudig: download de huidcoach App, stel je unieke vraag, en maak kans op een mooie hannah prijs. Wie weet vind je zelfs jouw ‘kwestie’ terug in een hannah-advertentie in het magazine Quest! Dus durf te vragen en… let’s App & Play! Deze actie loopt vanaf 4 t/m 28 februari 2014 en de winnaars ontvangen daarna bericht vanuit hannah® SIRC (over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd). Succes!

1 Comment on Beautynieuws voor jou gespot

  1. Miranda Aerts
    7 februari 2014 at 07:37 (8 jaren ago)

    Leuke nieuwsitems! Als trouwe fan van Nivea ga ik natuurlijk zo’n limited edition blikje scoren, handig voor in de tas!

    Beantwoorden

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.